جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

ستاره مشهدی در لیست مازاد فولاد

  • کد خبر: ۲۱۱۳۷۷
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
ستاره مشهدی در لیست مازاد فولاد
سعید واسعی در لیست مازاد باشگاه فولاد خوزستان قرار گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، سعید واسعی هافبک هجومی تیم فوتبال فولاد خوزستان که روزگار خوبی را در فوتبال ایران سپری نمی‌کند، در لیست مازاد سرمربی اسپانیایی فولاد قرار گرفت. این بازیکن که با درخشش در پیکان نام خودش را سر زبان‌ها انداخته بود، در ابتدا مورد توجه باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس قرار گرفت، اما در نهایت تصمیم گرفت راهی تبریز شود و پیراهن قرمز این تیم را به تن کند.

این اتفاق در حالی رخ داد که واسعی هنوز با پیکانی‌ها قرارداد داشت و عقد قراردادش با تراکتور غیرقانونی بود. به همین خاطر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بازیکن مشهدی را ۴ ماه از حضور در میادین محروم کرد.

بعد از این محرومیت بود که واسعی دیگر هیچ گاه به روز‌های خوبش برنگشت و هر روز با یک شایعه و حاشیه عجیب فوتبال خودش را در معرض نابودی قرار داد تا جاییکه پاکو خمس فصل قبل او را در لیست خروجی‌های تراکتور قرار داد تا بدین ترتیب از شر ستاره پرحاشیه تیمش راحت شود!

واسعی بعد از این اتفاق با فولادی‌ها به توافق رسید و در نهایت راهی اهواز شد تا در این شهر به روز‌های خوبش در فوتبال برگردد، اما بخت با او یار نبود و بعد از نزدیک به یک سال حضور در اهواز، سرانجام دومین مربی اسپانیایی هم او را در لیست مازاد قرار داد تا کار واسعی با فولادی‌ها در نیم فصل لیگ به پایان برسد.

محمدعباس‌زاده، گادوین منشا، علی شجاعی، سینا شاه‌عباسی، ایوب والی، لوکاس کاندیدو و سعید واسعی، ۷ بازیکنی بودند که با تصمیم ایگناسیو مارتینز در لیست مازاد اهوازی‌ها قرار گرفتند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->